آموزش, موبایل

بهترین گوشی شیائومی سال 2020 کدام است؟

click2all

بهترین گوشی شیائومی سال 2020 کدام است www.click2all.com

بهترین گوشی شیائومی سال 2020 کدام است؟

گوشی های شیائومی با بهره‌گیری از سخت افزار بسیار خوب و قیمت مناسب، ارزش خرید فوق‌العاده بالایی داشته و از جمله محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شوند. به همین بهانه، امروز در یک بررسی عمیق و جامع می‌خواهیم نگاهی نزدیک به گوشی های شیائومی در سال 2019 داشته باشیم.

شیائومی همواره یکی از شرکت‌های توانمند و نوآور در دنیای تلفن های همراه بوده و محصولات آن در بازار بسیاری از کشورهای دنیا به فروش می‌رسند. در این میان، گوشی های موبایل هم از این قاعده مستثنی نبوده و گوشی های شیائومی از محبوبیت بسیار بالایی میان کاربران برخوردار هستند. یکی از مواردی که سبب شده Xiaomi تا این اندازه موفق باشد، نوآوری در تولید و عرضه اسمارت فون ها هست. عموما کاربران، شیائومی را بابت محصولات مقرون‌به‌صرفه می‌شناسند؛ اما باید بدانید که این شرکت با نوآوری و طرح ایده‌های جذاب، در بسیاری از راه‌ها پیشتاز بوده است. به عنوان نمونه، Mi Mix یکی از نخستین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار کم‌حاشیه بود؛ به گونه‌ای که بعد از معرفی این اسمارت فون، بسیاری از شرکت‌ها به معرفی و عرضه محصولاتی با این طراحی روی آوردند. این روند در سال 2019 نیز ادامه پیدا کرد و گوشی های شیائومی که طی چند ماه اخیر شاهد معرفی آنها بودیم، باز هم از بهترین‌ها بودند.

گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10

گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10

گوشی­های Mi Note 10 و CC9 هر دو دارای مشخصات سخت افزاری یکسانی هستند حتی هیچ تفاوتی بین قطعات این دو گوشی مشاهده نشده است. اما در مقایسه‌ی حافظه رم و حافظه داخلی دستگاه، می‌توان اظهار داشت که تنها تفاوت مابین این دو گوشی از شرکت شیائومی می‌باشد. نسخه‌ی ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت که مربوط به گوشی شیائومی CC9 است در مدل  Mi Note 10 تعبیه نشده است. همچنین ضد آب نبودن Mi Note 10 به خاطر شیار‌های میکرو اس دی و یو اس بی که حاصل از جک ۳٫۵ میلی متری آن می‌باشد، از دیگر تفاوت‌های این دو مدل یکسان از شرکت شیائومی است.

مشخصات فنی گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10

مشخصات فنی گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10

    بدنه: ۱۵۷.۸ در ۴/۷۶ در ۹.۷ میلی متر – وزن ۲۰۸ گرم – جنس شیشه (گوریلا گلس ۵)

    نمایشگر : super AMOLED لمسی  خازنی/ ۱۶ میلیون رنگ/ ۵۳/۶ اینچ / رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل /۹:۵/۱۹ – کورنینگ گوریلا گلس ۵ فریم آلومینومی

    چیپست: اسنپدراگون ۷۳۰ با پردازنده‌ هشت هسته‌ای( ۲ هسته‌ی ۲/۲ گیگاهرتزی Kryo 470 Gold و ۶ هسته‌ی ۸/۱ گیگاهرتزی kryo silver 470 )

    حافظه: 1 ۱۲۸ گیگابایت، ۶ گیگابایت رم  -۲۵۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم-

    سیستم عامل: اندروید۹.۰ – MIUI 11

    دوربین پشتی : ۱۰۸ مگاپیکسل – ۵ مگاپیکسل (تله فوتو، f2.2 ، لنز فوق عریض ۵ برابری ، فوکوس لیزی، ۴/۱ اینچ سایز سنسور، ۱۲/۱ میکرومتر سایز پیکسل)- ۲ مگاپیکسل (۷۵/۱ میلی متر، f2.0 ، 5/۱ اینچ سایز سنسور،دوربین مخصوص ماکرو)- ۱۲ مگاپیکسل (۵۰ میلی متر، f2.0 ، ۲.۵۵/۱ اینچ سایز سنسور)

    دوربین جلویی: ۳۲ مگاپیکسل(۸۹/۰ میکرومتر سایز پیکسل، ۳/۱ اینچ سایز سنسور، f/2.0)

    باتری: ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعت – غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری

    اتصالات: پشتیبانی از دو سیم‌کارت هیبریدی( نانو- سیم – همزمان فعال) ، وای فای a/b/g/n/ac، جی پی اس، بلوتوث ۵، هات اسپات- ان اف سی –رادیو اف ام – یو اس بی type-c 1.0 ,2.0 کانکتور ریورسبل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید