آموزش, موبایل

دانلود ویدئو از اینستاگرام

clic2all

دانلود ویدئو از اینستاگرام

دانلود ویدئو از اینستاگرام (اندروید)

روش اول: اپلیکیشن Insta Saver Pro

با استفاده از اپلیکیشن Insta Saver Pro می‌توانید به صورت رایگان ویدئو، تصاویر، استوری، کپشن و تصویر پروفایل اینستاگرام را با کیفیت بالا و بدون واتر مارک در گوشی خود دانلود و ذخیره کنید

روش دوم: دریافت کلیپ‌های ویدیویی اینستاگرام از cache اپلیکیشن

روش دوم: دریافت کلیپ‌های ویدیویی اینستاگرام از cache اپلیکیشن

برای استفاده از این روش ابتدا باید کلیپ موردنظرتان را کامل مشاهده کنید. هر بخشی که مشاهده می‌کنید، توسط دستگاه اندرویدی شما دانلود می‌شود. به همین خاطر اگر تمایل دارید این کلیپ تمام و کمال دانلود شود، حتماً باید آن را کامل تماشا کنید.

در مرحله بعدی به اپلیکیشن File Manager گوشی بروید و وارد Android Data شوید. حالا به com.instagram.android سپس Cache و بعدازآن Videos بروید. در این بخش می‌توانید به همه کلیپ‌هایی که تماشا کرده‌اید، دسترسی پیدا کنید. کلیپ موردنظرتان را برگزینید و در میان امکانات مختلف منوی به نمایش درآمده گزینه اجرا را انتخاب کنید.

اگر گوشی شما از اپلیکیشن پیش‌فرض File Manager پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از اپلیکیشن جانبی مشابه مانند ASUS File Manager بهره ببرید.

اگر می‌خواهید کلیپ‌ها را به فایل صوتی تبدیل کنید، کافی است پس از تغییر نام پسوند .clean را هم به .mp٤ تغییر دهید.

همه این ویدیوها در حافظه موقت (cache) ذخیره می‌شوند. اگر این حافظه پاک شود، ویدیوها هم به همراه آن از بین می‌روند. اگر تمایل دارید این ویدیوها را به‌طور دائم در دستگاه خود ذخیره کنید، باید آن‌ها را به مقصد دیگری در حافظه انتقال دهید.

روش سوم: استفاده از اپلیکیشن جانبی

روش سوم: استفاده از اپلیکیشن جانبی

اگر مایل هستید از راهکار مناسب دیگری بدون نیاز به‌مرور حافظه موقت یا cache بهره ببرید، بهتر است یک اپلیکیشن جانبی مناسب دانلود دریافت کنید. ابزار Video Downloader for Instagram یکی از این گزینه هاست. این اپلیکیشن رایگان و حجم تبلیغات درون برنامه‌ای آن‌هم چندان آزاردهنده نیست. برای استفاده از این اپلیکیشن مراحل زیر را طی کنید:

۱ – در اپلیکیشن اینستاگرام کلیپ موردنظر را باز کنید و سپس به منوی سه‌نقطه در قسمت بالا سمت راست بروید.

۲ – حالا گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

۳ – سپس اپلیکیشن Video Downloader for Instagram را باز و روی دکمه Paste ضربه بزنید. می توانید لینک کپی شده را در پیام رسان های مختلف نیز ارسال کنید.

لینک ویدیوی موردنظر در نوار مخصوص ظاهر می‌شود. این ویدیو حالا به‌صورت خودکار دانلود و در گالری ذخیره می‌شود.

دانلودکلیپ‌های اینستاگرام روی سیستم‌ عامل iOS

دانلود کلیپ‌های اینستاگرام روی سیستم‌ عامل iOS

راهکارهای معدودی برای دانلود کردن کلیپ‌های اینستاگرام روی سیستم‌عامل iOS وجود دارد، اما اپلیکیشنی مخصوص Repost مطالب اینستاگرام وجود دارد که همچنین کلیپ‌ها و تصاویر را هم ذخیره می‌کند. Regrammer یک اپلیکیشن کاملاً رایگان است که به شما کمک می‌کند بتوانید همه ویدیوهای دلخواه خود را از اینستاگرام روی دستگاه مجهز به iOS خود دانلود کنید.

کاربرد اپلیکیشن Regrammer مانند اپلیکیشن Video Downloader for Instagram است. برای استفاده از Regrammer تنها کافی است لینک URL ویدیوی موردنظر را در اینستاگرام کپی و آن را به نوار مخصوص درون اپلیکیشن منتقل کنید. سپس گزینه Preview را برگزینید تا ویدیو را اجرا و همچنین ذخیره کند. ویدیوی موردنظر به‌صورت خودکار در غلتک دوربین ذخیره می‌شود و همچنین امکانات مربوط به Repost هم به نمایش درمی‌آید.

دانلود کلیپ‌های اینستاگرام از طریق کامپیوتر

دانلود کلیپ‌های اینستاگرام از طریق کامپیوتر

برای دانلود کلیپ‌ها روی کامپیوتر شخصی می‌توانید از روش دانلود دستی یا استفاده از خدمات آنلاین دانلود ویدیو بهره ببرید. در ادامه هر دو روش را برای‌تان شرح می‌دهیم:

روش اول: دانلود از کدهای منبع

در این روش باید صفحه کدهای منبع را جستجو کنید و لینک دانلود ویدیو را در آن بیابید. برای این کار باید:

۱ – ویدیوی مورد نظر را باز کنید.

۲ – روی ویدیو کلیک راست کنید و گزینه Inspect Elements را برگزینید. این گزینه ممکن است باتوجه به مرورگر شما تحت عنوان دیگری مانند View Page Source ظاهر شود.

۳ – حالا دکمه‌های Ctrl و F را به‌طور هم‌زمان فشار دهید تا پنجره کوچک Find باز شود. در پنجره Find عبارت mp٤ را درج کنید.

۴ – این جستار بخشی از کدهای منبع را باز می‌کند. در این قسمت باید لینک کنار src= را که با کد .mp٤ پایان می‌یابد، کپی کنید.

۵ – این لینک را کپی کرده و در یک زبانه دیگر paste کنید تا کلیپ هم به نمایش درآید. حالا می‌توانید روی ویدیو کلیک راست کنید و آن را با انتخاب گزینه Save Video as دانلود کنید.

روش دوم: استفاده از خدمات آنلاین

ابزار آنلاین و رایگان DownloadVideosFrom یکی از بهترین ابزارهای آنلاین دریافت ویدیو به شمار می‌رود. این ابزار دارای قابلیت‌های مفید متعدد است و با رابط کاربری مشخص و آسانش تعامل کاربران را سهولت می‌بخشد. برای استفاده از این ابزار این مراحل را طی کنید:

۱ – کلیپ ویدیویی موردنظرتان را در اینستاگرام باز کنید و لینک URL آن را با استفاده از منوی درون برنامه کپی کنید.

۲ – حالا DownloadVideosFrom را باز کنید و لینک را در نوار مخصوص متن قرار دهید.

۳ – گزینه Download MP٤ را زیر این نوار انتخاب کنید تا ویدیو دانلود شود.

دیدگاهتان را بنویسید